قابلیتهای [SAP AG ]

قابلیتهای [SAP AG ]

اين سیستم قادر است بخشهاي وظيفه اي مختلف شركت را با يكديگر پيوند داده و همچنين زنجيره عرضه محصول (Supply Chain ) را از عرضه كنندگان تا مشتريان تحت كنترل داشته باشد
SAP شامل بخش های زیر می باشد:
بخش های عملیاتی درون سازمانی شامل مدیریت مالی ( حسابداری مالی، حسابداری قیمت تمام شده، حسابداری انبار، آنالیز سودآوری، حسابداری پروژه ها)، لجستیک (تامین، انبار، تولید، کیفیت، تعمیر و نگهداری، فروش، خدمات پس از فروش و پروژه)، منابع انسانی‌ (مدیریت منابع انسانی، حقوق و دستمزد، حضورو غیاب، مدیریت عملکرد، توسعه منابع انسانی، مدیریت پاداش، آموزش)
  • بخش های برون سازمانی شامل زنجیره ارتباط با مشتریان CRM، زنجیره ارتباط با تامین کنندگان SRM
  • بخش مدیریتی شامل مدیریت استراتژیک، سیستم های تصمیم سازی، مدیریت ریسک، هوش تجاری، مدیریت دانش، مدیریت بودجه
  • كاربرد اين نرم افزار به شركتها اين امكان را داده است كه كاملا بطور اتوماتيك و يكپارچه عمل كنند و بسياري از فرايندها و رويه هاي دستي و هزينه‌بر كه منجر به بروز اشتباهاتي در روند كار مي‌شود را نيز حذف كنند. قابليت ديگري كه SAP دارد آن است كه در شركتهاي چند مليتي مي‌تواند واحد هاي مختلف پولي، زبانهاي مختلف دنيا، قوانين ومقررات مالياتي گوناگون و نيازمنديهاي مختلف چندين كشور را برآورده سازد.
     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *